Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 14 czerwca 2013

Makijaż - Kwiaty polskie

Będąc ostatnio u Rodziców na wsi mogłam znów cieszyć się bliskością natury. Codzienne życie w mieście powoduje,  że czasem zapominamy ile piękna jest wokół nas. 
Podczas spaceru po łące zachwyciłam się mnogością kolorów polnych kwiatów - kaczeńców, maków, stokrotek. Tworzyły pod stopami kolorowy dywan.
Przypomniał mi się wtedy fragment wiersza Juliana Tuwima ,,Kwiaty polskie":

,,Śpiewa Ci obcy wiatr, zachwyca wielki świat.
A serce tęskni.
Bo gdzieś daleko stąd został rodzinny dom.
Tam jest najpiękniej.
Tam właśnie teraz zakwitły kwiaty:
stokrotki, fiołki, kaczeńce i maki.
Pod polskim niebem,
w szczerym polu wyrosły ojczyste kwiaty.
W ich zapachu urodzie jest Polska."

Cały swój zachwyt przeniosłam w makijażu:






Pozdrawiam 
Katiuszka<3

6 komentarzy:

  1. Hej wczoraj przy oglądaniu filmiku PannyNaturalnej91 zobaczyłam, że ty również masz swój kanał ;) Na bank w wolnej chwili zajrzę. A makijaż bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowo a zarazem delikatnie i z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń