Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 2 czerwca 2013

Lovely Gel - 151

Ostatnio robię na swoich paznokciach prawdziwy miszmasz. W ciągu ostatnich kilku tygodni pojawiły się na nich wszystkie kolory tęczy.
tym razem znów postawiłam na Lovely like Gel, ale zdecydowałam się na piękną intensywna wiśnię - odcień nr 151.
Lakier juz po dwóch warstwach wygląda naprawdę pięknie - ma śliczny połysk, mocne krycie Bardzo łatwo się aplikuje i, co mnie zaskoczyło, nie jest tak rzadki jak nr 100 - pastelowy żółty. Mam wrażenie, że to lakiery z dwóch różnych serii, bo w kontakcie z paznokciami zachowują się różnie.
O nr 100 możecie przeczytać Tutaj
151 świetnie się rozprowadza, nie spływa, szybko schnie i jest baaaardz trwały - pierwsze odpryski zauważyłam po 5 dniach! Kolor jest bardzo intensywny i kryjący - wystarczy jedna warstwa, a dwie są już idealne.

Nie zostało mi nic innego jak napisać - POLECAM! by Katiuszka1988 :)





Ślę buziaki
Katiuszka<3

8 komentarzy:

  1. ja mam kilka lakierów z tej serii, ale kocham 156 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar kupić jeszcze kilka, kusi mnie zielony :)Ale nie pamiętam nr

      Usuń
  2. ja jeszcze nie mam lakierów z tej serii, ale na pewno w niedługim czasie się zaopatrzę:) pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. z tej serii mam tylko biały i bezbarwny, ale jak na lakiery za ok 6 zł to malują naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam lakier z tej serii zielony i efekt fajny zostawia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam na Twoim blogu - mam juz go na celowniku :)

      Usuń