Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 28 grudnia 2013

Makijaż sylwestrowy - Sleek Vintage Romance

Kochani!
Przedstawiam Wam moją propozycję makijażu sylwestrowego.
Postawiłam na imprezową klasykę, czyli trochę złota i brokatu plus przydymiony kącik.
Idealna propozycja dla blondynki o niebieskich oczach.
Do tego naturalnie różowe usta i już!

Nie jestem mistrzynią wizażu, a makijażystkom z salonów rzadko wierzę :) więc to, co proponuje musi być proste w wykonaniu. 

Użyłam tylko jednej palety cieni - Sleek Vintage Romance.


Użyłam wszystkich trzech odcieni złota, najciemniejszy fiolet oraz czerń.
Dodatkowo eyeliner z Maybelline w pisaku oraz tusz Eveline Volumix Fiberlast w kolorze czarnym.
Na ustach Rimmel Apocalips Luna





A Wy co planujecie na Sylwestra? 
Chętnie zobaczę Wasze propozycje!

Pozdrawiam
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz