Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 10 września 2014

Bioxsine przeciw wypadaniu włosów - czy działa? Wygraj zestaw kosmetyków Bioxsine!

Moje włosy zawsze były problematyczne.Są cienki i delikatne.  Mają też  tendencje do przesuszania, rozdwajania i wypadania. Na dwa pierwsze problemy zadziałało odstawienie prostownicy jednak z nadmiernym wypadaniem nie mogłam sobie poradzić.
Kilka tygodni temu rozpoczęłam testowanie zestawu kosmetyków przeznaczonych właśnie do walki z wypadającymi włosami. 
W skład zestawy Bioxsine wchodzi ziołowy szampon leczniczy oraz ampułki.


Wybrałam szampon do włosów suchych, ale w ofercie znajdziemy także do włosów przetłuszczających się i przeciwłupieżowy.

SZAMPON

plusy:
ładnie pachnie
Trochę obawiałam się zapachu, ponieważ szampony ziołowe zazwyczaj nie mają przyjemnego aromatu, tu jednak nie ma tego problemu.
jest gęsty i wydajny
Kuracja trwała dwa miesiące. Szamponu używałam do drugi dzień i jeszcze troszkę go mam. Ładnie się pieni i łatwo spłukuje
nie obciąża i nie plącze włosów
Nie zauważyłam nadmiernego przetłuszczania włosów. Wielkim plusem jest to, że po umycie włosy nawet bez odżywki były gładkie i łatwo się rozczesywały
skład
Na początku listy składników znajdziemy kompleks ziół, pierwiastków i substancji wzmacniających i pielęgnujących nasze włosy.

minusy:
sposób użycia
Szampon należy wmasować w skórę głowy i zostawić na około 2 minuty. Trochę mnie to denerwowało :)



AMPUŁKI
Opakowanie zawiera 24 ampułki, które należy stosować co drugi dzień - najlepiej na noc, aby serum pozostało na włosach 8 godzin. 
Stosuje się je razem z szamponem, aby efekty kuracji były bardziej widoczne.

Plusy:
działanie
Już po około 2 tygodniach zauważyłam wysyp tzw. baby hair. 
Włosy stały się mocniejsze i bardziej gładkie.
Nie znajduje już garści kłaczków pod prysznicem ani na szczotce :)
sposób użycia
Do zestawu dołączona jest gumowa końcówka, którą nakładamy na ułamaną fiolkę. Dzięki niej aplikacja jest prosta i szybka.

Minusy:
Dwa razy skaleczyłam się łamiąc fiolkę - zawsze zostawał tam taki maluśki kawałek szkła.
Jeśli skapnie Wam na ubranie bardzo trudno odprać plamy. 




Początkowo byłam sceptycznie nastawiona. Łykałam już wiele preparatów ziołowych i nic tak naprawdę nie dało widocznych rezultatów. Natomiast w tym przypadku moje włosy przetrwały lato bez szwanku, a nawet wyszły na plus :)

NIESPODZIANKA!
Mam dla Was jeden zestaw kosmetyków BIOXSINE!
Co należy zrobić aby go wygrać?
Bądź publicznym obserwatorem tego bloga, a w komentarzu napisz, że chciałabyś wygrać :)
Oraz polub  https://www.facebook.com/bioxsinepolska
To wszystko!

Konkurs trwa do 16 września (moje urodziny :P ) do 23.59!
Wyniki 19 września w tym poście i na moim facebooku :)

Wartość takiego zestawu to prawie 200 zł więc myślę, że warto spróbować :)
Powodzenia!

ZESTAW WYGRYWA DOBI1031


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz