Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 15 września 2014

Tydzień w zdjęciach #20

Nie robiłam tygodnia w zdjęciach po powrocie z Hiszpanii, bo i tak zanudzę Was postami związanymi z tym wyjazdem :)
Teraz jednak wracam do tej serii, bo lubię dzielić się z Wami tym, jak minął mi czas :) Ostatnie dni upłynęły pod znakiem lenia :) Spotykałam się ze znajomymi, odwiedziłam Galerię Warmińską i nowy sklep Organique :) Do tego słodkie nicnierobienie na wsi :) Czyli to wszystko, co się robi na urlopie :)
Wróciliśmy :)


Hiszpania się chowa :) Mazury <3

Wolność...

Jedna umarła :P

Totalny luz

Jeszcze tylko jajeczko i jest pysznie :)

No makeup :)

Organique zaprasza :)

Dodaj napis

Zawsze trzeba czekać :P

Łazienki w nowej galerii porażają brzydotą :P

Ale sama galeria jest całkiem przyjemna :)



Placuszki z bananami i konfiturą malinową :) made by me :)

Zaczął się sezon na kakao :)

I po urlopie :( Nie wstaję!

Wstałam :P i dałam radę :)

Magda przyjechała :) i dostałam prezent choć urodziny dopiero jutro :)


A na blogu trwa rozdanie tylko do jutra!
http://katiuszka1988.blogspot.com/2014/09/bioxsine-przeciw-wypadaniu-wosow-czy.html

Pozdrawiam!
Katiuszka<3

A jak Wam minął tydzień?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz