Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 19 września 2014

Z wizytą na Camp Nou - stadion FC Barcelona

Jak wielką fanką piłki nożnej jestem sami wiecie :P Trzymam kciuki za Stomil Olsztyn -  z racji lokalnego patriotyzmu, za drużynę Sebastiana i to wszystko :) Barcelony nawet nie lubię, bo jakbym musiała wybierać, to wybrałabym Real Madryt :) Ale na stadion poszłam - dla Sebka :) Temu aż się oczy świeciły! Nie mogłam więc być taką zołzą i nie pójść...





Wszystko w zdjęciach, więc już nic nie mówię :)

Z zewnątrz wygląda kiepsko - w środku nie jest lepiej :) I to dowód, że telewizja kłamie.

Jara się :)

Aż miło popatrzeć na ten uśmiech :)

W muzeum FC Barcelona były ich setki...

Jak oni w tym biegali?!

Pasjonat :)

Współczuję bramkarzom w tamtych czasach....

Zapomniałam, że był powód żeby oglądać Barcę - Victor Valdes is so hot!

Dobra, pucharami Ligii Mistrzów też się jarałam :D Fajnie wyglądały :)

Ten dla niego :)

Złote korki, złote piłki :D LANS :P




W szatni gości jacuzzi na wyposażeniu :) Mogę być gościem :)



Szkoda, że nie pozwolili dotknąć murawy. Wydawała się mięciutka :)

Mogłabym zostać komentatorem :) Mają fajne krzesełka :)


Wkrótce na kanale znajdziecie vloga z tej wycieczki :) Zapraszam!
Pozdrawiam!
Katiuszka<3

Pamiętajcie o rozdaniu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz