Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 30 września 2014

Tydzień w zdjęciach #22

Przepraszam, że nie opublikowałam tego posta wczoraj, ale nie miałam jak zgrać zdjęć z telefonu :( Dziś mam kabelek i nadrabiam :)
Tydzień był miły i przyjemny :) W pracy spokojnie i bez zbędnych stresów - wręcz przeciwnie kilka małych sukcesów!
W domu walczyłam dzielnie o głosy w konkursie :) I tu chciałam Wam baaaardzo podziękować za pomoc! Jestem wdzięczna za każdą łapkę w górę i mimo, że nie wygrałam to zobaczyłam ilu mam wspaniałych ludzi obok siebie <3
Weekend spędziłam za to iście sportowo :) W sobotę na meczu Seby drużyny (on nie gra ze względu na nogę, ale pokibicowaliśmy:), a w niedzielę mecz na szczycie - lider kontra wicelider I ligi :) Remis był:P
Pamiętacie o rozdaniu? Dziś się kończy!
Jadę na koncert! Grzegorz Turnau w Olsztynie!
Nowości od Joanny - balsam, idealny na suche skórki!



Wypad do Galerii :)

Usta już w jesiennej tonacji :)

Pograłby....

Jestem kibolem :D

Tak to ja mogę kibicować :)

Stomil z Madzią

I Sebkiem :)

Co myślicie o takim męskim płaszczu?

Chopin pod ratuszem :)

Wizyta u Kopernika :) 
Gdyby ktoś jeszcze chciał zagłosować to można tu: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=844326092252547&set=gm.1532370990332968&type=1&theater


Pozdrawiam!
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz