Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 2 marca 2015

Tydzień w zdjęciach #29



Jak poprzedni tydzień nie dał mi się zbyt we znaki, tak ostatnie 7 dni to jakaś masakra! Jeśli ktoś kazałby mi opisać poszczególne dni, nie wiedziałabym co się dzieje. W pracy ostatnie szlify sprawozdań, nowy miesiąc za pasem i wszystko na ura bura :) W domu też gonitwa! I tak aż do weekendu :) Zresztą mam wrażenie, że cały luty to miesiąc widmo i pewnie nie istniał. Przynajmniej ja nie zauważyłam.

Na post odstawiłam słodycze więc zasładzam się owocami :)

Kocham takie śniadanko :)

Codzienny zestaw :)

Taki efekt :)
Złożyliśmy kwiaty pod pomnikiem ku czci Żołnierzy Wykłętych 
Taaaakie słońce!
Kupiliśmy też kwiatki do domu :) tulipany bezapelacyjnie kojarzą mi się  z wiosną :)
Wszystko poprane czeka na makijaże :)

Naturalne i te bardziej wyjściowe :)

Uwielbiam!

Ale najbardziej uwielbiam wspólny śmiech :)

Ćwiczymy poślady!

Gdy Sebuś gotuje to i dieta przyjemniejsza :) Kasza jaglana z warzywkami :)

Selfie!
Zaczęły się sezony moich dwóch ulubionych seriali :) Wikingowie i House of Cards znów w akcji :) Więc wieczorem bez ociągania tylko szybki prysznic i już oglądamy :)

Nowy film na kanale o pędzlach Zoeva :) Tak naprawdę to prezent od Sebastiana na Dzień Kobiet :) I baaaaaaardzo mu za to dziękuję <3


I znów zaczęłam biegać :) W końcu mam niezawodnego kompana! Ania <3


Pozdrawiam!
Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz