Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 11 maja 2015

Hej Mazury, jak Wy cudne...

Czasem sobie myślę, że w poprzednim życiu musiałam być naprawdę dobrym człowiekiem skoro teraz dane mi było narodzić się w tak cudownym miejscu :)

Ta dawka skromności w zdaniu wprowadzającym wynika z faktu, że miejsce, w którym żyję, jest jednym z najpiękniejszych na ziemi. Wyjątkowym, cudownym, zachwycającym. Nie każdemu dane jest dorastać i mieszkać w takim otoczeniu, musiał być więc jakiś powód :)

Do tego wpisu nakłonił mnie mój miniony urlop. Sebastian nie miał w tym czasie wolnego, a mi zebrało się tyle obowiązków, że nie miałam szansy zaplanować żadnego wyjazdu.

Nie zwiedziłam Grecji, nie zrobiłam sobie selfie pod Wieżą Eiffla, nie przebiegłam się po Wielkim Murze.
Tylko po co miałabym to robić, jeśli po 15 minutach jazdy autobusem miejskim jestem w raju....?















Zdjęcia zostały wykonane w Kortowie
Żadnego ze zdjęć program graficzny nawet nie powąchał :)

Pozdrawiam
Kasia

P.S. Wiem, że Olsztyn leży na Warmii. Ale ja urodziłam się 60 km od Olsztyna i to już były Mazury :) Od 8 lat mieszkam w Olsztynie i dla mnie klimat jest jak w domu :) Poza tym Olsztyn to stolica i Warmii i Mazur :) Więc dla mnie nie ma znaczenia kilka km umownej granicy :) Kocham go tak samo jak historyczne Mazury :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz