Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 9 marca 2015

Tydzień w zdjęciach #30

I znów kolejny tydzień minął jak z bicza strzelił! I to już 30. w tej serii! A gdyby nie przerwa, to może byłby i 50 :P
Ostatnie dni były pełne zawirowań. Szczególnie pogodowych. Z aury iście wiosennej przeskoczyliśmy na śnieg i zawieje, by tydzień zakończyć najcieplejszym dniem tego roku :) 
Co się działo u mnie?
Nadal ćwiczę i zaczynam to kochać! Nie opuszczam treningów, a nawet dokładam bieganie :)
Był Dzień Kobiet! Kwiatki i czekoladki :) Te drugie muszą poczekać na koniec postu :) Ale z chęcią się nimi uraczę za kilka tygodni :)
Sebastian skontaktował mnie z dietetykiem, który ułożył mi jadłospis :) może w końcu zrzucę tę znienawidzoną oponkę :) Ale najważniejsze - jem zdrowo! Żegnaj pizzo! (choć mam pozwolenie na jedno małe oszustwo tygodniowo :)

Czy jestem pruską babą? :)

Trzy produkty - trzy hity!

Kocham ten kolor!

Łupy z lumpeksu :)

Wiosna?

Dopadł mnie kryzys słodyczowy więc napiekłam ciastek owsianych :)

Mniam!

Jak kolorowo :D

Mój ulubiony serek z Biedrony! Duuużo oliwek <3


Kubek z Pepco :)

Pobiegłyśmy na zakupy!

W Dzień Kobiet miałam myśl by darować sobie dietę, ale nie!

Taaaakie słońce!

Cudnie!

Makijaż na urodziny :)

Lubię Dzień Kobiet i pranek po :)


Kasia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz