Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 5 stycznia 2014

Sylwestrowa sukienka

Kochani!
Sukienkę sylwestrową kupowałam 30 grudnia. Jak zwykle wszystko było ważniejsze, tylko nie to :)
Bardzo nie chciałam kupować niczego drogiego, dlatego maraton zakupowy zaczęłam od second handów. Jak na złość nie upolowałam nic konkretnego.
 Pomyślałam jednak o Fatałaszku. Jest to sklep, do którego trafiają markowe rzeczy ze starych kolekcji lub lekko uszkodzone. 
Wygrzebałam małą czarną z Top Shopu. 
Do tego założyłam granatowe czółenka z Deichmana, które mają co najmniej 3 lata. Niestety nie miałam już siły szukać jeszcze nowych butów.
Tak więc założyłam na siebie 38 złotych i bawiłam się przednio!
Niestety zdjęcie nie jest najlepszej jakości, ale nikt nie miał głowy do pstrykania zdjęć. Impreza była naprawdę wyśmienita!




Z tyłu prezentowała się tak


Jak Wam się podoba moja kreacja? :)

Pozdrawiam!
Katiuszka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz