Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 3 stycznia 2014

W tym roku będę...czyli lista postanowień

Kochani!
Przyznam, że nigdy do tej pory nie tworzyłam list planów i postanowień noworocznych. Sama nie wiem dlaczego. Może po to aby nie mieć sobie nic do zarzucenia, a może dlatego, że wiele rzeczy wychodziło spontanicznie, bez planów i kosztorysów.

 źródło


W tym roku zamierzam żyć zgodnie z planem!

Ale nie napiszę tu, że chciałabym wygrać milion w totka i zostać Miss Universe - nie mam szczęścia do liczb, a misskom sięgam ledwo do łokcia :)

Moim planem jest...planowanie!

Chcę tworzyć listy co miesiąc. Cele na kolejne dni, a nie odległe w czasie tak bardzo, że zwyczajnie o nich zapomnę!

Jakie mam więc cele na styczeń?

  • Nadal ćwiczę regularnie - zapisuję się na siłownię
  • Dodaję dwie co najmniej  dwa posty tygodniowo na blogu i jeden film na kanale
  • Odkładam pierwszą pulę pieniędzy na wakacje w ciepłym kraju
  • Nie kupuję nowych kosmetyków (oprócz odżywki do włosów bo mi się skończyła)
  • Czytam jedną książkę tygodniowo
  • Piję regularnie wodę (chociaż tego nie lubię!)

Jak widać zaczynam od razu z grubej rury :)
Mam nadzieję, że gdy napiszę taki post w lutym, nie będę musiała zasłaniać policzków czerwonych ze wstydu :)

A Wy jakie macie noworoczne postanowienia?

Pozdrawiam
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz