Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 27 maja 2014

Jak zostać sławnym fotografem?

Jeszcze nie wiem ::D Ale dziś postawiłam pierwszy krok na drodze, by się kiedyś dowiedzieć :)
Zapisałam się na kurs fotografii od podstaw.

 Dlaczego od podstaw skoro od ponad roku prowadzę bloga i strzelam foty na okrągło? Dlatego, że wszystko robię intuicyjnie, a w końcu chciałabym wiedzieć co kryje się pod takimi słowami jak ISO, przesłona czy spust migawki :)

Czytałam o tym sporo, ale nie oszukujmy się, nic nie zastąpi zajęć z profesjonalistą!

Kurs, który wybrałam jest dla przeznaczony dla całkowitych laików - czyli mnie. Pierwsze zajęcia bardzo mi się spodobały, bo od razu łączyliśmy teorię z praktyką :)

Za jakiś czas pokażę Wam co uda mi się wyczarować pod okiem specjalisty :)








Pozdrawiam
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz