Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 13 maja 2014

Co dać mamie na Dzień Matki?

Kochani!
Wkrótce Dzień Matki - jeden z piękniejszych dni w roku (według mnie:)
Zawsze mam wrażenie, że zbyt mało czasu spędzam z mamą. Widujemy się średnio raz w miesiącu, czego nie można nawet nazwać ,,średnią krajową". Niestety ani moja praca, ani jej nie pozwalają na częstsze spotkania.


Dlatego uważam, że najlepszym prezentem dla naszych mam jest CZAS! Zawsze staram się Dzień Matki spędzić z mamą - na kawie, na basenie, na spacerze. Nie ważne! Byleby nadrobić trochę wspólne chwile.



Dziś podrzucę Wam kilka pomysłów jak możecie spędzić ten czas w atrakcyjniejszy sposób :) Choć zapewne każdy z Was doskonale wie, co lubi jego mama :)

1. Wspólne warsztaty
Kreatywnie, niebanalnie i na pewno nie nudno! Przeszukaj oferty warsztatowej np. domu kultury, bibliotek, miejsc kreatywnego spędzania czasu. Może nauczycie się wspólnie ozdabiać rzeczy metodą decupage, zrobicie biżuterię z koralików, albo dowiecie się jak zrobić ptaki z papieru :) Ja kiedyś zabrałam swoją mamę na warsztaty origami. Do dziś trzyma św. Mikołaje z papieru, które zrobiłyśmy :)

2. Ugotujcie coś razem!
Znajdź w necie przepis na przepyszne babeczki! Zrób zakupy i jedź do mamy :) Zróbcie je razem, a później kreatywnie ozdóbcie :) Najprzyjemniej będzie gdy będziecie je razem chrupały do kawy :)

3. Spędźcie dzień kulturalnie!
Nie oszukujmy się. Ani my, ani nasze mamy nie mamy czasu by choć raz w tygodniu się ,,ukulturalnić". Zaproś mamę na wernisaż (poszukaj darmowych wystaw - często są bardzo interesujące), do teatru lub muzeum (zawsze może to być coś oryginalnego - ja byłam kiedyś w muzeum frytek:). A później zróbcie sobie herbatę i wymieniajcie się wrażeniami :)

4. Dzień Matki aktywnie!
Tu pomysł dostosujcie do kondycji mamy :) Nie chcemy przecież żeby nie mogła później chodzić przez tydzień :) Jeśli mama lubi wyzwania poszalejcie na rolkach jak za dawnych lat :) Albo pojedźcie rowerami nad jezioro :) Najlepiej przygotujcie sobie koc i prowiant aby móc zjeść miły lunch na łonie natury :) Jeśli mama woli sporty nie wymagające wysiłku zrób coś niekonwencjonalnego i.... zabierz ją na mecz! Każda kobieta lubi sobie popatrzeć na męskie ciała :)

To są moje propozycje, ale Wy wiecie najlepiej, co sprawi Waszym mamom przyjemność :) Zatrzymajcie się na chwile i poświęćcie im tyle dnia ile tylko możecie! Jestem pewna, że będą się Wami cieszyć bardziej niż najdroższymi perfumami :)

Pozdrawiam!
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz