Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 9 maja 2014

Top 10 na lato- biała marynarka

Kochani!

Postanowiłam stworzyć serię postów dotyczących mojej garderoby, a dokładniej chciałabym Wam pokazać moich 10 niezbędników na lato. Są ubrania i dodatki, bez których nie wyobrażam sobie letnich miesięcy. Sprawdzają się zawsze i pasują do wielu stylizacji. Co najważniejsze powracają niemal co roku więc warto je mieć w swojej szafie. 

Dziś zaczynamy białą marynarką.





W tym roku królują oversizowe fasony, przedłużane nawet do połowy uda. Marynarka nie powinna być opięta, ale raczej opływająca sylwetkę.

Ja swoją kupiłam  w Stradivariusie za 99 zł. Jest uniwersalna, lekko zakrywająca biodra. Jest jednak taliowana. Moje 159 cm nie wygląda dobrze w czymś bezkształtnym i potrzebuje lekkiego profilowania :)





Biała marynarka to pierwsza rzecz, która znajduje się na mojej liście ,,Top 10 na lato". Pasuje do jeansów w codziennych stylizacjach. Mogę założyć je na wieczór do czarnych szortów i obcasów. Świetnie się sprawdzi również jako okrycie wierzchnie do sukienki na wesele :) Ma mnóstwo zastosowań więc na pewno przyda się w każdej szafie!

A Wy jakie macie sprawdzone rzeczy na lato?
Pozdrawiam
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz