Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 12 maja 2014

Tydzień w zdjęciach #4

Kochani!
Powroty do pracy po urlopie nigdy nie są łatwe i przyjemne. Cały tydzień chodziłam niewyspana, a w weekend tak się złożyło, ze za wiele czasu dla siebie też nie miałam. Miałam wrażenie, że czas biegnie zdecydowanie za szybko! Nie załatwiłam nic z ważnych spraw, ale mam nadzieję, że nadrobię to teraz :) Już na nowo wdrożyłam się w rytm pracy więc na pewno wszystko pójdzie sprawniej i szybciej :)

Jak wejście do tajemniczego ogrodu :)

Wariacje na temat kurczaka z warzywami :) Obiad do pracy.

Ponad 50 tysięcy wyświetleń bloga! Dziękuję :) Z tej okazji za kilka dni rozdanie z super nagrodą!

Samojebka w lustrze zawsze spoko :P

New jeans - Bershka

Po treningu :)

Majówka lotnicza - już dawno nie złapał nas taki deszcz :D

Olsztyńskie mądrości na schodach :)


Nowe rzeczy z Sammydress - na pewno ostatnie

Teraz chyba złapałam nas oboje :P

Szaleństwa w wesołym miasteczku

Nowy film na kanale! Dla fanów sportowego stylu :)

A jak Wam minął tydzień? :)
Pozdrawiam
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz