Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 5 maja 2014

Inspiracje fryzurowe, czyli czas na zmiany

Kochani!

Podobno gdy kobieta chce zmienić swoje życie zaczyna od włosów. Nie wiem czy jest tak do końca, bo nie szykują się u mnie żadne rewolucje życiowe, przynajmniej nic mi na ten temat nie wiadomo...

Jednak o zmianie fryzury myślę intensywnie od dłuższego  czasu. Szukam, przeglądam kilometry Internetów, tony gazet i czekam, aż krzyknę: TA!

Chciałabym obciąć włosy do ramion. Ale nie interesuje mnie klasyczny bob. Włosy powinny być jednak ciut dłuższe. Nie chcę zmieniać drastycznie koloru. raczej go odświeżyć. Jedno jest pewne - brunetką się nie stanę :) Blond, to zdecydowanie mój kolor.

Do fryzjera zapiszę się dziś :) Co wyjdzie i kiedy na pewno pokażę :)

A tu garść pomysłów

źródło

www.pudelek.pl

źródło

źródło


źródło
W której fryzurze mnie widzicie? :)
Pozdrawiam
Katiuszka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz