Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 1 maja 2014

Zakupy na promocjach w Rossmanie i Naturze

Kochani!

Jak obiecałam tak i robię. Chciałabym Wam dziś pokazać co kupiłam w Rossmanie i Naturze na promocji. Nie jest tego dużo. Na szczęście potrzebowałam tylko kilku rzeczy, a poza tym musiałam zaoszczędzić na urodzinowy prezent dla Sebastiana. Więc nie zbankrutowałam :) O tym co się działo w drogeriach a TE dni już pisałam, a więc więcej nie narzekam :)



Co kupiłam?

Rossman

Podkład Rimmel Wake me up.
To jeden z moich ulubionych podkładów na cieplejsze dni. Nawilża, nie podkreśla suchych skórek. Ma lekkie krycie i nie tworzy maski. Do tego ładnie rozświetla skórę (choć nie wszyscy to lubią). Kosztował około 21 złotych :)

Eyeliner w pędzelku Rimmel Glam Eyes
Polowałam na liner w pisaku Maybelline. Niestety nie udało mi się go nigdzie dostać. Po kilku dniach użytkowania stwierdzam, że ten nie jest najgorszy. Bardzo podoba mi się głęboka czerń. Niestety nie jest tak prosty w obsłudze jak Maybelline.


Natura

Lakier do paznokci My Secret - seria french manicure
Potrzebowałam bardzo jasnego lakieru na co dzień. Neutralnego, lekko nabłyszczającego. Ten kosztował grosze. Schnie szybko i zostawia śliczną różowawą poświatę.

Błyszczyk Essence XXXL longlossting z matowym wykończeniem, odcień velvet rose
Nigdy nie miałam błyszczyka o takim wykończeniu. Efekt jaki daje jest całkiem przyjemny. Kosmetyk pięknie pachnie! Na ustach utrzymuje się nieco dłużej niż klasyczny lip gloss.



I to tyle :) A Wy co upolowaliście?
Pozdrawiam
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz