Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 15 maja 2014

Wygraj szminkę MAC!

Kochani!
To, że mam najwspanialszych widzów i czytelników nie podlega żadnej wątpliwości. Jesteście ze mną na dobre i złe, czy jest notka, czy nie, czy coś nagram, czy nie nagram :)
Bardzo Wam za to dziękuję!
Jakiś czas temu sprawiliście mi baaardzo miłą niespodziankę!
Okazało się, że odwiedziliście mojego bloga 50 tysięcy razy!
Coś wspaniałego i niesamowitego!
Wypadałby podziękować, prawda? 

Dlatego organizuję dla Was ROZDANIE!

Mam dla Was jeden z kultowych kosmetyków blogosfery - SZMINKĘ MAC w odcieniu Russian Red.
O jej urodzie i wspaniałości pisać nie będę, bo każdy wie :)
Produkt jest nowy, nigdy nie używany. Kupiłam na www.douglas.pl




Jakie są zasady?
1. Musisz być publicznym obserwatorem bloga!
2. Zostaw komentarz, w którym wyrazisz chęć wzięcia udziału w rozdaniu
3. Jeśli chcesz zdobyć dodatkowy los udostępnij info o rozdaniu na Facebooku, a link do udostępnienia zostaw w komentarzu :)

To wszystko :)

Rozdanie trwa od 15 maja 2014 do 30 maja 2014.
Wylosuję jedną osobę.
Paczkę wysyłam tylko na terenie Polski!
Pamiętaj, że jeśli nie jesteś pełnoletnia musisz mieć zgodę rodziców!

Powodzenia!