Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 15 maja 2014

Wygraj szminkę MAC!

Kochani!
To, że mam najwspanialszych widzów i czytelników nie podlega żadnej wątpliwości. Jesteście ze mną na dobre i złe, czy jest notka, czy nie, czy coś nagram, czy nie nagram :)
Bardzo Wam za to dziękuję!
Jakiś czas temu sprawiliście mi baaardzo miłą niespodziankę!
Okazało się, że odwiedziliście mojego bloga 50 tysięcy razy!
Coś wspaniałego i niesamowitego!
Wypadałby podziękować, prawda? 

Dlatego organizuję dla Was ROZDANIE!

Mam dla Was jeden z kultowych kosmetyków blogosfery - SZMINKĘ MAC w odcieniu Russian Red.
O jej urodzie i wspaniałości pisać nie będę, bo każdy wie :)
Produkt jest nowy, nigdy nie używany. Kupiłam na www.douglas.pl




Jakie są zasady?
1. Musisz być publicznym obserwatorem bloga!
2. Zostaw komentarz, w którym wyrazisz chęć wzięcia udziału w rozdaniu
3. Jeśli chcesz zdobyć dodatkowy los udostępnij info o rozdaniu na Facebooku, a link do udostępnienia zostaw w komentarzu :)

To wszystko :)

Rozdanie trwa od 15 maja 2014 do 30 maja 2014.
Wylosuję jedną osobę.
Paczkę wysyłam tylko na terenie Polski!
Pamiętaj, że jeśli nie jesteś pełnoletnia musisz mieć zgodę rodziców!

Powodzenia!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz