Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 26 maja 2014

Tydzień w zdjęciach #6

Kochani!
Mam wrażenie, że czas latem biegnie dwa razy szybciej! Czuję jakbym wczoraj wróciła z Warszawy i wstawiła post ze zdjęciami minionego tygodnia, a tu już tworzę kolejny!
Ten tydzień był dużo spokojniejszy. Pełen słońca, truskawek i dobrego humoru :) Spotkałam się z przyjaciółkami, których nie widziałam ponad miesiąc, odwiedzili mnie rodzice i zaliczyłam pierwsze opalanie :)
Mam nadzieję, że taka pogoda się utrzyma, bo kocham gorące dni!

Tyle kwiatów na jednym krzaku! WOW!

Olsztyńska Filharmonia

I samojebka w szybie :)

Just me!


Takie dobre i słodkie! Lunch w pracy :)

Idealny na koktajl do pracy :)

Truskawki everywhere!

Stare, ale jare :)

Smażing na molo :)

Kortowo <3

Tęsknię za studenckim luzem :)


Taka wesoła od rana

Leniwieeeee

Coraz lepiej!

Magda, mama i ja :)

Seba w reklamie olsztyńskiego piwa :)

Nowy post :)

Oswajam nowe włosy :)

Grzech! Ale warto :)


Pietruszka i Lata 50.

Wszystkiego najlepszego w DNIU MAMY <3


Plażing na Kortowie!

JA!


TU MOŻESZ WYGRAĆ SZMINKĘ MAC!!!

Pozdrawiam
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz