Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 28 maja 2014

Nowa biżuteria - bransoletka od Ani Kruk

Kochani!

Dziś chciałabym pokazać Wam cacko, która jakiś czas temu trafiło do mojego biżuteryjnego kuferka. Od razu powiem, że udało mi się je wygrać w konkursie na facebooku i pierwotnie miało trafić do mojej mamy. Okazało się, że cudeńko na maminą rączkę jest sporo za małe więc przytuliłam je ja.

Co to takiego? Ażurowa bransoletka marki Ania Kruk.



Bransoletka wykonana jest najprawdopodobniej ze stali szlachetnej (nie znalazłam nigdzie informacji o tworzywie) i jest w pięknym złoto-miedzianym kolorze. To jeden z moich ulubionych kolorów na lato!



Noszę ją ostatnio bardzo często. Jest świetnym uzupełnieniem prostych, klasycznych zestawów typu jeansy i biała koszula. Możecie ją zobaczyć w filmie ze ostatnim strojem dnia :) Jestem jednak pewna, że pojawi się w jeszcze wielu letnich outfitach :)

Na stronie Ani Kruk bransoletka kosztuje 89 zł - możecie ją kupić tu.

Pozdrawiam
Kastiuszka<3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz