Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 24 lutego 2014

The Spring is coming

Kochani!
Nie wiem jak u Was, ale w Olsztynie wiosna panoszy się od kilku dni. Nie lubię zimy i dlatego nawet fakt, że o 7 rano słońce niemiłosiernie razi mnie w oczy i budzi, nie przeszkadza mi ani ociupinkę.
Kocham ciepło, jasność, ciepło, jasność, ciepło, jasność itd. Marzę aby kiedyś zamieszkać w ciepłym kraju i zapomnieć co to śnieg. Ale na razie mieszkam w Olsztynie i muszę znosić wiatr i mróz. Sorry, ale taki mamy klimat - przyjmuję to na klatę (choć nie twierdzę, że nie marudzę :).

Ale dziś nie o marudzeniu, ale o cieszeniu się. Bo się cieszę ogromnie, że coraz cieplej. 
Dlaczego więc uważam, że to dobrze, że zima w tym roku zwinęła się już w lutym?

źródło



1. Może ruszyły ją wyrzuty sumienia i stwierdziła, że kolejna Wielkanoc w zaspach byłaby przegięciem? Mam nadzieję, że tak. Wolę oblewać się wodą niż rzucać śnieżkami. Przynajmniej w kwietniu.

2. Przyzwyczaiłam się, że moje piękne oczy :D nie widzą przez pół roku światła słonecznego. A tu ostatnio niezłe zdziwko :) Wychodzę z pracy - jasno, wchodzę do domu jeszcze trochę jasno! Wszystkie dziury w chodniku widziałam w dziennym świetle i nie musiałam wykręcać sobie nóg, by wiedzieć, że są. Kocham długie dni!



3. Niech wrócą ptasie trele za moim oknem! Chcę żeby mnie budził ptasi śpiew - to takie romantyczne i bajkowe. Choć mam nadzieję, że ta wredna sroka wyniosła się z krzaków pod moim balkonem. Jej skrzeczenie przywołuje raczej koszmary niż wiejską idyllę :) Kto chce wiedzieć jak budziła mnie przez całe poprzednie lato - proszę Głos sroki - nic nie zirytuje nas bardziej o 5 rano.




4. Odchodzi w zapomnienie zimowa depresja. Wszystkie nie chce mi się zastąpione zostaną - jak pięknie! Trzeba brać się do roboty! Aż chce się żyć! (Przynajmniej mam taką nadzieję).




5. Wszędzie rozkwitną kwiaty! Już się powoli pokazują :) Ale najlepsze jest to, że na starówce wkrótce kupię bukiet tulipanów za 5 zł, a nie sztukę za 2 złote :( No ale zamarzyła mi się wiosna w pokoju więc mam :)


A Wy już czekacie na wiosnę?
Pozdrawiam 
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz