Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 10 lutego 2014

Ulubione śniadanie by Katiuszka

Kochani!
Do niedawna moim ulubionym śniadaniem były płatki czekoladowe z mlekiem. Jadłam je sześć dni w tygodniu (niedziela, to powolne śniadanie na wypasie :) ). Byłam niesamowicie dumna z mojego zwyczaju i pewna, że to śniadanie jest zdrowe i daje mi energię na cały ranek. 
Aż pewnego dnia p. Bosacka w programie ,,Wiem co jem" uświadomiła mi bolesną prawdę. Moje ulubione czekoladowe kulki to sam CUKIER.
Jednak, że jestem dość bystra i szybko łapię aluzje :D zamieniłam swoje śniadanie, na takie, które polecają dietetycy (prawie).
Od jakiegoś czasu na moim stole króluje owsianka. Ulepszyłam ją jednak tak, aby stała się posiłkiem przyjemnym. Bo nie oszukujmy się - sama w sobie nie zachęca do częstej konsumpcji.
Dorzuciłam porządną garść owoców, które dostarczają mi słodkiego smaku (nadal nie umiem z niego zrezygnować). Dodałam kilka orzechów laskowych, zalewam ciepłym mlekiem (z zimnym nie da się pogryźć) i jest! Naprawdę pyszne i zdrowe! 



Jakie widzę plusy tej zmiany?
  • Nie jestem głodna nawet do 11 (śniadanie jem o 8.00), podczas gdy wcześniej przychodząc do pracy na 9.00 musiałam zjeść kanapkę by nie zasnąć
  • Do owsianki możemy dodać nie tylko owoce, ale także jogurt, miód czy orzechy - możliwości jest mnóstwo i zawsze znajdziecie coś dla siebie
  • Nie czuję się po niej ciężko, dzięki wysokiej zawartości błonnika świetnie działa na przemianę materii
  • Jest tania - duża paczka płatków owsianych kosztuje 2 zł i starcza na tydzień :) 
A jakie jest Wasze ulubione śniadanie?
Pozdrawiam
Katiuszka<3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz