Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Tydzień w zdjęciach #11

Kochani!
Poprzedni tydzień mogłabym nazwać tygodniem jedzenia :P Moja dieta umarła w nim śmiercią naturalną, ale od dziś powoli staje na nogi :) Mieliśmy małe rocznice (4 lata związku), siostrzane wyjście na obiad i chillowanie na balkonie :) Do tego ukończony kurs fotograficzny :) Nie nudziłam się przez ostatnie dni ani przez moment :) A co u Was? Jak Wam minął tydzień?

Moje rodzinne strony (fot. Seba )

Ja skończyłam kurs, ale to Sebek ma talent do zdjęć :)

Odkrycie ostatnich tygodni :)

Takie krzaczki przed domem :)

Kocham rosyjską literaturę

Godzina 22.30......

Na puszące sie włosy nie pomaga nawet parasol :P

taka paka od www.yups.pl

A w niej espadryle <3 Film już na kanale!

Chwalę się :P

Bardzo się lubimy :)

4 lata - On i ja

Najśmieszniejsza reklama na szybie ever :P Przy głównej ulicy :)

Kolacja rocznicowa w Casablance

I moje jedzonko

Selfie w radiu :)

Makaron z kurkami w Malta Cafe! Pycha!

Ale Karolina namówiła mnie jeszcze na to....

A Sebek kupił to....

Niedzielny chill na balkonie :)

Wiewiór z Żabki :P

Buziaki!
Katiuszka<3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz