Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 8 czerwca 2014

Głos niedzielny, czyli piosenki tygodnia

Kochani!

Dawno już nie było wpisu, w którym polecam Wam jakieś utwory muzyczne :) Może dlatego, że nawał pracy nie pozwolił mi skupić się na ,,wysłuchiwaniu hitów" w radiu? A może nic ciekawego po prostu nie grali? Nie wiem sama. 

Ten tydzień jednak był bardzo owocny muzycznie :) Więc zapraszam na moją minilistę przebojów :)

1.Skubas ,,Nie mam dla ciebie miłości"
Już dawno nic nie ruszyło mną tak jak tekst tej piosenki. Mam wrażenie, że człowiek, którego dotyczy ta historia to jedno wielkie cierpienie, ból i smutek. Gdy pierwszy raz wsłuchałam się w słowa długo nie mogłam przestać o nich myśleć.



2. The Dumplings ,,Technicolor Yawn"
Aż trudno uwierzyć, że tak świetną muzykę tworzą tak młodzi ludzie! Świetna melodia, świetny wokal. Słucham, słucham i przestać nie mogę. Muzyka na wysokim poziomie!



3.XXanaXX ,,Disappear"
Kolejna wspaniała polska produkcja! Grają już jakiś czas, ale ja wpadłam na nich dzięki UWM Fm i wpadłam jak śliwka w kompot :)



Jak Wam się podobają moje propozycje?
Pozdrawiam!
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz