Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Tydzień w zdjęciach #10

Wow! Dziesiąty tydzień w zdjęciach! Mały jubileusz i aż nie mogę uwierzyć, że czas tak szybko płynie!
W poprzednim tygodniu wreszcie trochę wypoczęłam. Długi weekend spędziliśmy na wsi u moich rodziców. I choć pogoda była, eufemistycznie mówiąc, średnia, to znaleźliśmy czas na spacery i grilla :)
Po powrocie przeleżeliśmy całą niedzielę. Dokończyliśmy oglądać ,,Detektywa". Polecam Wam obejrzeć ten serial! Już dawno nic nie trzymało mnie w takim napięciu! Pożegnaliśmy się też z Johnem Snowem :( i znów trzeba czekać rok na kolejny sezon ,,Gry o tron" :(

Kolejne zajęcia na kursie foto :)

Moja ulubiona koszula w kratę

Kocham sezon owocowy!

PKP...

W drodze do mamy :)

I z powrotem :) 

Na kanale nowy film :)

Wibo po 4 dniach! Szok!

Sobotni luz :) go to party!

Leżymy i nic nie robimy

A nie będziesz już oglądał meczów?

Chyba Cię pogięło.... :P

Dobrze mieszkać z siostrą :) Domowy obiad!

Urodziny kolegi z pracy :) Więc to nie grzech!

Gdy wychodziłam świeciło słońce! Gdy wracałam lało...

My new love <3

Pomidorowa była moją pierwszą kulinarną porażką :) A teraz moje popisowe danie :)


A jak Wam minął tydzień?
Pozdrawiam!
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz