Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 16 czerwca 2014

Tydzień w zdjęciach #9

To niesamowite, ale to już dziewiąty tydzień w obiektywie mojego telefonu! Czas mija bardzo szybko, czasem mam wrażenie, że dużo szybciej niż bym chciała. W pracy nadal młyn i zajmuje mi ona 85% czasu :/ oprócz niej tylko jem i śpię :P Mam jednak nadzieję, że już za chwilę sytuacja się ustabilizuje i wszystko wróci do normy :)
W tym tygodniu w zasadzie nie stało się nic niezwykłego. Jedynym wyjątkiem jest jesień w czerwcu :) Ale tu też widzę poprawę! Dziś było ciepło i słonecznie. Widziałam przez okno :D
Kacza plaża :P

Uwielbiam goździki!

Paranienormalni!

Żurawina i brzoskwinia 

W kurtce zmarzłam!

Trampki zawsze są brudne

Grochówka w plenerze

Ziiimno i pada :( Taki mecz!

Marynatka w akcji :)

Zaczął się mundial

Ale tak może oglądać :) Ogląda i masuje :)


A jak Wam minął tydzień?
Pozdrawiam
Katiuszka<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz