Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 20 czerwca 2014

Subiektywny ranking najprzystojniejszych piłkarzy

Mundial trwa w najlepsze. I mimo, że nie jestem fanką piłki nożnej to autentycznie zrobiło mi się smutno, gdy Hiszpania uległa kolejny raz. Szybko jednak o tym zapomniałam i przestałam się przejmować :)
Natomiast jest taki aspekt futbolu, który zainteresuje każdą kobietę - piłkarze. Nie da się ukryć, że miło jest popatrzeć na wysportowane męskie ciała :) A młodych bogów na boiskach nigdy nie brakuje :)

Dziś, zainspirowana mundialem, chciałabym pokazać Wam mój subiektywny ranking piłkarskich przystojniaków. Zaznaczam, że będą to mężczyźni, którzy niekoniecznie grają w tegorocznych mistrzostwach. Są to raczej osoby, które od dawna robią na mnie wrażenie i mają czasem więcej niż 20 lat :)

5. Luis Figo
Moja pierwsza piłkarska fascynacja. 100% męskości! I to spojrzenie... Nadal robi wrażenie :)
źródło
4. Martin Caceres
Moje odkrycie tego mundialu. W Internecie przerażająco mało zdjęć! Ale czuję, że upomną się o niego kobiece magazyny :) Koło takiej sylwetki trudno przejść obojętnie.


żródło
3. Iker Casillias
Mógłby widnieć w słowniku pod hasłem ,,prawdziwy mężczyzna".

źródło

2.Fredrik Ijubnerg
Najlepszy piłkarz wśród modeli i najlepszy model wśród piłkarzy :) Skandynawska siła na boisku :)

źródło

1. David Beckham
Wątpię aby ktoś był zdziwiony tym wyborem. David ma wszystko co powinien mieć prawdziwy mężczyzna - ciało, urodę :) A tak serio - pracę, w której osiągnął niemal wszystko, piękną żonę i szczęśliwą rodzinę. On jest jak wino, im starszy tym lepszy. Dla mnie ideał.

źródło

A jakie są Wasze typy?
Pozdrawiam
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz