Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 14 marca 2014

Arganowy krem na dzień firmy Eveline

Kochani!
Podczas kosmetycznego tygodnia w Biedronce wpadł mi w ręce nawilżający krem do twarzy Eveline z olejkiem arganowym. Dodatkowo ma być przeciwzmarszczkowy więc się skusiłam :)


Krem zamknięty jest w brzydkim plastikowym opakowaniu. Ale jest ono dość poręczne. Krem mozna wydłubać do ostatniego grama :)

Krem ma przede wszystkim ujędrnić i nawilżyć naszą skórę. Zawiera olejek arganowy, koenzym Q10, witaminy A i E, oliwę z oliwek i mocznik. Towarzystwo bardzo zacne.

Pierwsze co rzuciło mi się w oczy po otwarciu pojemniczka, to dziwny zielony kolor. Może nie ma to znaczenia dla właściwości kremu, ale mi wydał się nieco kosmiczny :) 


Zapach jest bardzo delikatny, wręcz ciężko wyczuwalny.
Konsystencja jest bardzo lekka - wręcz piankowa. Świetnie się wchłania, nie lepi się. Po kilku minutach od nałożenia nasza twarz jest gotowa na makijaż.


Krem okazał się cudownym nawilżaczem. Skóra jest miękka i delikatna. Nie zauważyłam też wzmożonego wystąpienia niemiłych niespodzianek w postaci krostek i dodatkowych zaskórników.

Krem kosztował tylko 9.90 zł i okazał się dobrą inwestycją. Jestem zadowolona ze stanu mojej skóry i myślę, że ten krem się do tego przyczynił.

Komu polecam? Osobom z suchą skórą, lubiącym gdy krem szybko się wchłania i nie zostawia tłustego filmu.

A Wy miałyście z nim do czynienia?

Pozdrawiam
Katiuszka<3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz