Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 17 marca 2014

Organizer z Biedronki

Kochani!
Blogi zalała fala postów o organizerach z Biedronki. Oglądając zdjęcia u innych dziewczyn stwierdziłam, że to naprawdę świetne rozwiązanie. Pojemniczki wyglądają estetycznie, są pojemne i ładnie eksponują kosmetyki.

Wybrałam się do Biedronki aby z bliska obejrzeć to zjawisko :) Szczęście chciało, że w koszach znajdowały się wszystkie modele! Postanowiłam, że kupię tylko jeden więc spędziłam 20 minut zastanawiając się, który sprosta wszystkim moim wymaganiom :)

Chciałam aby pomieścił wszystkie kolorowe kosmetyki, których używam w codziennym makijażu, w tym pędzle. Musiał więc być raczej wazonikiem niż pudełkiem :)

I znalazłam!


Mój wybór padł na organizer składający się z trzech kolumn o różnej wysokości. Zmieściłam w nim pędzle, podkład, korektor, róż, eyeliner, szminkę i dwa tusze do rzęs! To naprawdę sporo, bo wizualnie pojemnik nie wygląda na bardzo duży.
Cieszę się, że skusiłam się akurat na to szaleństwo. Wszystko wygląda schludnie i jest w jednym miejscu jak lubię :)



A Wy macie już swoje?
Pozdrawiam 
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz