Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 31 marca 2014

Luz blues, czyli weekend na wsi

Kochani!

Już dawno nie miałam okazji by pojechać do rodzinnego domu na cały weekend. Gdy go wreszcie zaplanowałam, bałam się, że będzie padać całe dwa dni i nie wyjdę z domu. Pogoda jednak dopisała! Zaliczyłam pierwszy krótki rękaw tego roku :) Ale nie tylko! Była też pierwsza kawa przed domem i pierwsza wizyta na działce :) Słońce przez cały czas nie zakryła ani jedna chmurka i było naprawdę cudownie!
Gdy jestem w domu zawsze stawiam na swobodne stylizacje. Nie myślę nawet o tym, że mogłabym spakować obcasy :) Zawsze mam trampki lub baletki, jeansy i wygodny t-shirt. Tym razem również. 
Do tego luźno spięty kok i ciemne okulary! Pełen relaks! Odpoczęłam sobie i nabrałam sił na kolejne tygodnie w pracy :) Fantastycznie spędziłam te dwa dni i jedyne czego żałuję, to to, że taki weekend nie zdarza się częściej.











Co mam na sobie?
Okulary - Sinsay
Bluza - www.yups.pl
T-Shirt - www.yups.pl
Spodnie - second hand
Trampki - butik w CH Manhattan
Bransoletka - Mathew Williamson

Foto - Marta Sznarbach

Pozdrawiam
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz