Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 11 kwietnia 2014

Moje ulubione aplikacje na Smartfona

Kochani!

Nazywam się Kasia i jestem telefonoholikiem. Nie korzystam z niczego częściej niż z telefonu. Mam tu wszystko co potrzeba :) Rozmawiam z najbliższymi, mam dostęp do swojego bloga i kanału, oglądam zdjęcia, słucham muzyki. Czasem trudno mi się z nim rozstać na dłużej.

Ale nie o tym dziś chciałam pisać. Chcę Wam pokazać kilka fajnych aplikacji, z których korzystam i które troszkę  ułatwiają mi życie i umilają czas.

Wszystkie one dostępne są na Androida i są bezpłatnie dostępne w Google Play.

1. Instagram 
http://instagram.com/katiuszka_1988
Mam tu konto od kilku miesięcy. Wrzucam fotki z dnia codziennego, ale też te, które przywołują miłe wspomnienia. Bardzo lubię przeglądać zdjęcia innych. Można tu znaleźć mnóstwo inspiracji. No, a  zdjęcia gwiazd są szybciej niż na Pudelku :D

2. Endomondo
Ściągnęłam gdy tylko zaczęłam swoją przygodę z bieganiem. Aplikacja mierzy dystans biegu, średnią prędkość, liczbę spalonych kalorii. Poza tym naszymi wynikami możemy dzielić się na Facebooku. Możemy także tworzyć grupy znajomych i wspólnie rywalizować - plus 100 do motywacji :)

3. WatsApp
Aplikacja pozwalająca wymieniać bezpłatne wiadomości pomiędzy użytkownikami, niezależnie od sieci komórkowej w jakiej mają telefon. Największą jej zaletą jest to, ze możemy za darmo rozmawiać z osobami przebywającymi za granicą. Korzystam z niej codziennie.

4. Latarka LED
To może wydawać się zabawne, ale korzystam z niej bardzo często. Jest bardzo jasna i świetnie się sprawdza gdy nie możemy otworzyć np. drzwi a światło na klatce zgasło :)

5. Cut the rope 2
Gra. Gra dla dzieci. Ale mega mnie odstresowuje :) Gram w nią np. w autobusie lub w kolejce do lekarza. Świetnie umila czas i zajmuje na niebezpiecznie długie godziny.
Naszym zadaniem jest uwolnić cukierka i sprawić by nasza żaba go zjadła. Boże, jak to brzmi :D

A Wy bez jakich aplikacji nie możecie się obejść? :)
Pozdrawiam
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz