Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 22 kwietnia 2014

Tydzień w zdjęciach #1

Kochani!

Pierwszy post z cyklu ,,tydzień w zdjęciach" miał już premierę na moim blogu. Jednak to właśnie ten oznaczyłam numerem 1 ponieważ mam zamiar regularnie uzupełniać tę serię. Choć paradoksalnie zacznę ją od wyjątku od reguły :)
Posty będą ukazywać się w każdy poniedziałek, ale z racji tego, że mieliśmy święta i poniedziałek wypada w tym miesiącu we wtorek :D zaczynamy dziś :)
Poza tym post obejmie tak naprawdę półtora tygodnia :) Wrzucę bowiem kilka zdjęć z poprzedniego weekendu :)
Poprzedni tydzień minął mi baaaardzo szybko. 4 dni w pracy, nagrywanie, przyjazd do domu i święta! Tak dużo, tak szybko!
Spotkałam się wreszcie z najbliższymi (i to w dość szerokim gronie:)

Kawa i ciasto z przyjaciółkami :) A w tym czasie pierwsza wiosenna burza w Olsztynie :)

Wieczorny relaks na Kortowie :) Seba  jego ,,uśmiechnij się" :)

Najpiękniejsze miejsce na ziemi :) Kortowo

W parku już tak zielono!

Poranny leń....

Wiosna wszędzie! Jest cudnie!

Dwudniowa dieta oczyszczająca. Dziś stwierdzam, że muszę ją zrobić raz jeszcze :D

Moja popisowa sałatka :)

W drodze do domu. Nie dodam, że pociąg miał prawie godzinę opóźnienia :/

Świątecznie z Sebkiem :)

Takie jajka zmalowałam :)

Czekamy na gości :)


Teraz już jestem w Olsztynie i powoli wracam do normalnego rytmu :) Za tydzień wypatrujcie kolejnego posta!
Pozdrawiam
Katiuszka<3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz