Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 13 kwietnia 2014

Wiosenne nowości - nowa bransoletka

Kochani!

Jakiś czas temu miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu ,,Jestę blogerę".
Opisałam Wam jego przebieg w tym poście :)

Dziś chciałbym Wam pokazać jeden z prezentów, jakie otrzymałam na spotkaniu, który bardzo przypadł mi do gustu. 

Jest to bransoletka firmy Oplotka. Wiecie, że bardzo lubię biżuterię, a bransoletki szczególnie. Cieszę się, że takie cudo zasiliło moją kolekcję :)

Bransoletkę otrzymałam w uroczej torebce :)



Biżuteria wykonana jest z grubego sznurka, który według mnie przypomina trochę żeglarski węzeł. Bardzo mi się ten efekt podoba. Wspominałam Wam już wiele razy, że styl marynarski to jeden z moich ulubionych. Kocham połączenie czerwieni, granatu i bieli ze złotymi akcentami. Tak więc moja nowa ozdoba idealnie wpisuje się w mazurski fashion klimat :)





Do czego ją noszę?
Do wszystkiego :) Ma bardzo codzienny charakter, a więc pasuje do jeansów, prostych bluzek i sukienek. Jednak dzięki odrobinie złota świetnie wygląda również w zestawieniu z elegancką sukienką i butami na obcasach.

A jak Wam się podoba?
Pozdrawiam
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz