Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 27 kwietnia 2014

Zaczynamy urlop! Grill i rower po raz pierwszy!

Kochani!

Ostatni raz mogłam to powiedzieć niemal dokładnie rok temu. Zaczynam urlop!
Będzie trwał tylko tydzień i nie wybieramy się nigdzie daleko, ale mamy zamiar miło spędzać czas, odpoczywać, ale nie tylko leżąc na kanapie, ale i aktywnie.

Wolne rozpoczęliśmy krótkim wypadem w moje rodzinne strony. Odwiedziliśmy rodziców, którzy wciąż narzekają, że za rzadko wpadamy :)

Przyjechaliśmy tylko na dwa dni i niestety pogoda uznała, że za karę trochę się popsuje. Ale jakoś nie osłabiło to naszego entuzjazmu i postanowiliśmy, że i tak naładujemy baterie ile się tylko da!

Udało nam się w końcu zjeść coś z grilla! Gadaliśmy już o tym od kilku dni. Wszyscy mieli już pierwsze grillowanie za sobą, a my tylko się oblizywaliśmy, bo albo nie było czasu, albo nagle przychodziło załamanie pogody.

Przygotowaliśmy pyszne jedzonko - szaszłyki, karkówkę, kiełbaski i sałatki. Do tego mój ulubiony grillowy napój czyli herbatka z miętą i cytryną :) Było pysznie i bardzo miło :) Ledwo mogłam się później ruszać :) Przy okazji zjedliśmy też tort - Sebastian będzie 1 maja obchodził urodziny więc moja mama zrobiła mu niespodziankę :)

Kto zjadł, ten niech spala :) Po obiadku wsiedliśmy na rowery i zrobiliśmy kilka ładnych kilometrów :) A na koniec jeszcze wspólny spacer z rodzicami do lasu! Było pięknie :)


W drogę!

Robi się :)

Uwielbiam szaszłyki!
Grill się grzeje, a my wszystko przygotowujemy

Ślinka ciekła!


Sałata z sosem z przepisu mamusi :)

Najlepszy napój na ciepłe i zimne dni!

Sebek i tata w osłupieniu! Przyniosłam jedzonko!

Kto chce? :)

Jestem w niebie!

Malutki gość zwabiony aromatem :)




Pozdrawiam!
Katiuszka<3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz