Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 21 lipca 2014

Tydzień w zdjęciach #14

Ostatni tydzień to chyba same przyjemności :)
Najfajniejszy moment, to chyba koncert Kamila Bednarka :) Poszłam razem z przyjaciółką i bawiłyśmy się świetnie! Bednarek <3 Haha, fajnie było znów poczuć się jak nastolatka :) Czwartkowy wieczór sprawił, że pozbyłam się całego stresu nagromadzonego przez pracę :)
Za to weekend, to rodzinne spotkania i piękna pogoda :) Sobota nad jeziorem Dadaj (Sebastian grał towarzyski mecz z przyjaciółmi). Spędziłam tu wiele wakacyjnych chwil za małolata więc miło było odwiedzić stare kąty :) Woda była niesamowicie ciepła!
Po meczu pojechaliśmy do moich rodziców. A niedzielę spędziliśmy w Kortowie pływając łódką :)
Czego chcieć więcej? :)
Najlepszy początek dnia :)

Megawygodny zestaw :)

Chyba jednak wolę kaktusa...

Olsztyn <3

,,Ja nie chcę wyjeżdżać stąd....:)"

Krzywe nogi :)

www.yups.pl

Dadaj - wspomnień czar :)

Kocham Mazury :)

Sprawdzam i ....zaraz wyskoczyłam z ciuchów :)

Smażing

Relaks 

W dzień powszedni Kusocin zawsze się sprawdza :)
A jak Wam minął tydzień ?
Pozdrawiam
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz