Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 14 lipca 2014

Tydzień w zdjęciach #13

Pechowa 13? Nie sądzę :) Lubię tę liczbę i często przynosi mi szczęście. Np. Wylosowałam nr 13 na egzaminie na prawo jazdy i zdałam za pierwszym razem! A Sebastian gra z 13 na koszulce :)
Tydzień też był całkiem sympatyczny! Spotkałam się z przyjaciółką i postanowiłyśmy, że razem pójdziemy na koncert Kamila Bednarka! Bilety już są :) Poza tym przyjechali Sebastiana rodzice, z którymi nie widzieliśmy się na żywo prawie rok (mieszkają za granicą). Do tego praca, praca i praca :) A! I mam nową współlokatorkę :)

www.yups.pl 

Towarzyszka spaceru :)

Uwielbiam te buty :)

Było tak gorąco, że kaczkom nie chciało się podpływać po chleb :D

Deser w Malta Cafe!
Raj z malin i białej czekolady :)

Nagrywki z Agatą :)

Takie cuda wyszły :)

Takie chmury,a ja na mieście bez parasola!

Pizza!

A jak Wam minął tydzień?
Pozdrawiam
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz