Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 3 lipca 2014

Batiste w Biedronce! i nie tylko on.

Chyba nie ma nikogo choć trochę podglądającego blogosferę, kto nie wie, że dziś w Biedronce święto!
Jakimś cudem znalazły się w niej suche szampony Batiste i to w oszałamiająco niskiej cenie - 10.99 zł.
I nie w tym zdaniu ironii! Cena jest świetna i to za dużą butlę!
Instagram, facebooka i blogi zalała fala radości i zdjęć zapasów robionych na co najmniej rok do przodu :) Okazja bowiem może się nie powtórzyć :)


Mimo, że w tym roku wyprzedaże jakoś mnie nie ciągną i nie kupiłam jeszcze nic, tu dałam się skusić. Poszłam jeszcze przed pracą, ale chyba Olsztyn nie czyta blogów, bo stała równo cała paleta kolorowych Batiste. Wzięłam dwa - Cherry i Tropical. Uwielbiam oba zapachy :)




Jednak żeby nie były samotne na tej czarnej taśmie, dorzuciłam im towarzystwo w postaci szczoteczki do zębów - sonicznej. Umówmy się jednak, że obok takiej to ona nigdy nie stała. Ale kosztowała 15 zł, ma piękne opakowanie w usta, a i tak miałam wymieniać starą szczoteczkę :)



Zakupy udane!
A jak u Was?
Pozdrawiam
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz