Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 23 lipca 2014

Zakupy - Born Pretty Store

Cześć!
Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z e sklepem Born Pretty Store (przyznaję, że dość oryginalna nazwa :).
Przeglądając ich ofertę wpadło mi w oko kilka rzeczy, ale szczególnie spodobały mi się sztuczne rzęsy. W przyszłym miesiącu idę na wesele i marzyło mi się przykleić jakieś ,,firanki". Wybrałam sobie model z pięknym gęstym włosiem - na szczęście na żywo wyglądają identycznie jak na zdjęciu :) Jak się sprawdziły dam znać po weselu :)
Do tego mała paletka cieni. Jestem zaskoczona stopniem ich napigmentowania! Bardzo dobrze mi się ich używa (omijam fiolet, nie mój odcień :).
Natomiast balsam do ust ma według mnie zbyt zbitą konsystencję. Aby nabrać go w odpowiedniej ilości trzeba się ostro natrzeć paluchem :/ Ale za to pięknie pachnie :)






Na koniec mała niespodzianka :)
10 % rabatu na zakupy w Born Pretty Store :) Wejdźcie TU, a przy zamówieniu wpiszcie kod 2KKG10.

Pozdrawiam
Katiuszka<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz